Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouk Over - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anouk Over - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Universitas Indonesië

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2015

Het einde van het grote avontuur!

17 Mei 2015

Bijna vier maanden erop zitten.

12 April 2015

Het ontdekken van de mooiste plekjes op Java

12 Maart 2015

Inwoonster van Yogyakarta

24 Februari 2015

De eerste twee weken in Yogyakarta
Anouk

Vanaf 9 februari verblijf ik samen met Suzan, Danielle en Manet vijf maanden in Yogyakarta voor onze minor. Gedurende deze vijf maanden zullen we twee dagen in de week les gaan geven op een basisschool en onderwijs volgen op Universitas Indonesië. Na 5 maanden trek ik er nog een maand op uit met mijn backpack om de mooiste plekjes te vinden. Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van al mijn avonturen tijdens mijn tijd in Indonesië.

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3187

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: